سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
بهشتی و ما
ای مسلمان! هیچ وقت خودت را به دست حوادث و جریان¬ها مسپار که خدا تو را آفریده است تا به وجود آورنده جریان¬ها باشی نه تسلیم شونده در برابر جریان ها.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 9331
کل یادداشتها ها : 10
خبر مایه


 

 به نام خدا

گزیده سخنان شهید بهشتیپیرامون « زنان

 

 هان ای بانوان مسلمان ! ای دختران و خواهران من !

 

هوشیار باشید !

 پوشش شما نشانه ی آن است که دیگر حاضر نیستید جاذبه های زنانگی خود را ...

چاشنی کارآیی هاو مهارت هایتان کنید تا مردان را خوش آید . می خواهید کرامت و عزت و والایی و ارزشتان در همان ارزش های متعالی انسانی باشد . در کارتان ، کارآیی هایتان ، هزتان ، تقوایتان ، بینش و آگاهیتان ، مهر و انسان دوستی و خدا دوستی تان دیگر اجازه ندهید کسانی قیم مآبانه برای شما دل بسوزانند که چرا آزاد نیستید ، یعنی چرا نمی توانید بدون پوشش خود را در معرض دید این قیم های به ظاهر دلسوز قرار دهید.

 به آنها بگویید :

آزادی راستین من و تو در آن است که روابطمان در جامعه از هر نوع شائبه ی بهره وری های جنسی به دور باشد و پوشش زن عامل موثری است در این جهت ، نمی گویم تنها پوشش کافی است ، پوشش یک عامل است و پوشش زن عامل موثری است و قرآن بر روی آن سخت تکیه دارد ...

نگاهت ، آهنگ سخنت ، طرز برخوردت و همه ی اینها باید پاک و متعالی باشد .

حال کسانی که پوشش زنان ما را و نقش آن را و معنی والای آن را تحریف می کنند و آن را به صورت بندی بر پای زن و بر ضد آزادی او معرفی می نمایند یا به راستی هوس کیشانی ناآگاهند و یا هوی پرستانی آگاه ، که آگاهانه می کوشند تا رابطه ی زن و مرد در خدمت هوی و هوس آن دو باشند . راستی اگر قرار است بانویی در خدمت پزشکی ، آموزشی ، مخابرات و یا خدمات سودمند دیگر باشد و به راستی اگر قرار است این کارآیی و مهارت و فن در خدمت جامعه قرارگیرد چرا این بانوی فعال دارای پوشش اسلامی نباشد ؟ ... آیا کارشان مورد نظر است ؟ یا چشم اندازی و طنازی آن ها ؟

پس پوششی که اسلام برای بانوی مسلمان می خواهد بیش از هر چیز در جهت نگهبانی از عزت و کرامت زن و عزت و کرامت جامعه به صورت یک کل است ...   

                                                                                       بهشتی وما      

 

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ