سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
بهشتی و ما
ای مسلمان! هیچ وقت خودت را به دست حوادث و جریان¬ها مسپار که خدا تو را آفریده است تا به وجود آورنده جریان¬ها باشی نه تسلیم شونده در برابر جریان ها.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 9330
کل یادداشتها ها : 10
خبر مایه


به نام خدا

 

سلام دوستای خوبم

 

حلول ماه مبارک رمضان،ماه نزول قرآن رو به همه تبریک میگم

 

امیدوارم ماه پربرکتی داشته یاشیم

 

التماس دعا


  

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

 

باز یعنی این

،این نیست که در غیر ماه رمضان ،11ماه را در غفلت بگذرانیم به امید اینکه ماه رمضان هوشیاربمانیم.نه!

همیشه در برنامه های گوناگون زندگی ایام وساعتهایی بیشتر به برخی از برنامه ها ارتباط پیدا میکند مثلا بااینکه خوب انسان همه روزه خودشو تمییز کنه همه روزه خوبه خانه اش رو تمییز کنه همه روزه خوبه به نظافت لباس ولوازم کارش بپردازه،قطعا جمعه هاو روزهای تعطیل فرصت بیشتری است که مقدا ربیشتری به تنظیف خودمون خانه مون ولوازم زندگیمون بپردازیم.

پرداختن روز جمعه به نظافت معنایش این نیست که روزهای دیگه به کلی از نظافت غافل بمونیم معناش این است که آنچه در جریان زندگی روزمره بهش نمیرسیم و در باب نظافت روز جمعه تدارک کنیم در این موردم اینکه عرض میشه در ماه رمضان مراقب خویشتن باشیم ماه مراقبه باشه برامون هرگز این نیست که در ایام سال حق داریم به طور کلی از وضع خود غافل بمانیم ودر غفلت به سر ببریم بلکه معنایش این است که چون زندگی سالانه بهرحال فرصت های رسیدن به خود را به اندازه ی کافی در اختیار مون نگذاره ،این ماه رو اختصاص بدیم به رسیدگی بیشتربه خودمون تا ماه مبارک پربرکتی برامون باشه.

 

 

******************************

قسمتی از سخنرانی شهید بهشتی


  

  به نام خداوند بخشنده ی مهربان

 

فرصت خوبی ست

 

سحرها که شاید به انگیزه ی غذاخوردن ،سحری خوردن شاید هم به انگیزه های بالاتر از اون ،بهرحال برطبق اجبار یا عادت بیدار هستیم،فرصتی است که بیش از ایام سال به خودمون برسیم ،روزها به جای ساعت ناهار که غذامیخوریم درصدد باشیم غذای روحی بیشتر کسب کنیم و این غذای روحی حسابب رسی خودمون باشه ،من توصیه نمیکنم این حساب رسی ها شدید باشه. ولی توصیه میکنم حساب رسی در کار باشه

مراقبت ازخودمان در رمضان وغیررمضان فرق بکنه

وبازاین یعنی...

ادامه دارد......

******************************************

قسمتی از سخنرانی شهید بهشتی

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ